skip to Main Content

گروه تکنولوژی حامی ( با مرکزیت تیم دانش بنیان ) تولید کننده آلبوم های دیجیتال لمسی ( مولتی تاچ ) ، نمایشگر سه بعدی هولوگرام ، فرش هوشمند ، تریدی مپینگ و واقیت افزوده و تبدیل شیشه به نمایشگر می باشد .

نقشهمشهد، خیام جنوبی ۲۲، پلاک ۴۴

تلفن ۰۵۱-۳۷۶۵۵۰۰۱

تلفن۰۹۱۵۵۱۴۰۷۴۶

استند لمسی رستورانی

استند لمسی رستورانی

استفاده از استند لمسی رستورانی در اماکن پرترددی مانند رستوران های بزرگ و شلوغ که یکی از معضلات آن ها تاخیر در ثبت سفارش مشتریان و ساعت انتظار برای تحویل غذاست کارایی دارد .

استند لمسی یک فرصت هیجان انگیز برای کمک به کاهش کار و افزایش سرعت و کارایی برای ارائه خدمات به مشتریان می باشد . درحال حاضر مشتریان مجبور به صبرکردن برای پیش خدمت برای گرفتن سفارش غذا نیستند و همچنین می توانید یک فروشنده بدون اشتباه و دقیق داشته باشید .           

 با استفاده از کیوسک های لمسی می توانید منوی رستوران را به همراه اطلاعات کامل شامل مشاهده تصاویر غذا، مواد تشکیل دهنده غذاها و … را بدون صرف وقت در اختیار مشتری قرار دهید و مشتری بدون دخالت صندوق دار غذای مورد علاقه ی خود را سفارش می دهد و با استفاده از کارت خوان یا حتی پرداخت آنلاین حساب خود را پرداخت نماید .

میز لمسی رستورانی

میز لمسی رستورانی

مشخصات استند لمسی رستورانی :

بدنه این دستگاه ها توسط تیم طراحی گروه تکنولوژی حامی ( Hami3D ) به گونه ای طراحی می شود که رضایت همه آرایی با محیط (فضا) داخلی رستوران را دارا باشد .   

استند لمسی رستورانی که به عنوان یکی از ابزارهای سامانه ی رستوران هوشمند به کار گرفته می شود . گروه تکنولوژی حامی ( Hami3D ) از نظر تعداد لمس قابل تشخیص، استاندارد ایمنی بدنه، قدرت پردازش بالا، کیفیت صفحه نمایش و تصویر تا رزولوشن 4K، ضدآب و ضدخش بودن صفحه نمایش که به راحتی می توانید غذا و نوشیدنی را روی میز غذاخوری قرار دهید و بسیاری از موارد فنی دیگر برای استفاده در یک محیط پرتلاطم مثل رستوران بهینه سازی شده است .

کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک لمسی سفارش غذا

مزایای کیوسک لمسی سفارش غذا :

  • نمایش منوی رستوران همراه با تصاویر غذاها و اطلاعات کامل و افزایش میزان رضایت مندی مشتری
  • انتخاب غذا از منوی دیجیتال و ثبت سفارش توسط مشتری
  •  تکمیل سفارش و امکان پرداخت از طریق کارتخوان و درگاه اینترنتی
  • افزایش سرعت در انتخاب غذا و صرفه جویی در وقت
  • حذف یک نیروی انسانی به ازای هر کیوسک لمسی
  • بازی و سرگرمی تا زمان آماده شدن سفارش


نمونه کارهای استند لمسی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا