skip to Main Content

گروه تکنولوژی حامی ( با مرکزیت تیم دانش بنیان ) تولید کننده آلبوم های دیجیتال لمسی ( مولتی تاچ ) ، نمایشگر سه بعدی هولوگرام ، فرش هوشمند ، تریدی مپینگ و واقیت افزوده و تبدیل شیشه به نمایشگر می باشد .

نقشهمشهد، خیام جنوبی ۲۲، پلاک ۴۴

تلفن ۰۵۱-۳۷۶۵۵۰۰۱

تلفن۰۹۱۵۵۱۴۰۷۴۶

ویدئو مپینگ رستوران

ویدئو مپینگ رستوران

 یکی از عوامل مهم در یک رستوران طراحی و دکوراسیون آن می باشد . با استفاده از تکنولوژی  ویدئو مپینگ رستوران ( Video Mapping ) می توان محافل پذیرایی را به گونه ای طراحی کرد که از نظر جذابیت و زیبایی، در ذهن مشتری ماندگاری بیشتری پیدا کند . یکی از کاربردهای این تکنولوژی طراحی و نورپردازی سه بعدی استیج اجرای موسیقی، دیوار سالن و سقف پذیرایی می باشد .

"<yoastmark

نورپردازی سه بعدی رستوران

یکی دیگر از روش های ویدئو مپینگ رستوران برای افزایش و سرگرم کردن مشتریان و جلب رضایت مشتری، نورپردازی میز رستوران که با ارائه تصاویر سه بعدی بر روی میزها و غذاها در رستوران همراه با نور و صدا و موزیک متناسب می توان تصاویر متحرک جذاب و هیجان انگیزی خلق کرد .

یک رستوران با ابتکاری خلاقانه به منظور جلب رضایت مشتریان، در مدت زمان انتظار مشتری جهت آماده شدن سفارش، روی میز مشتری انیمیشنی جذاب را به صورت ویدئو مپینگ اجرا می نماید تا علاوه بر رضایتمندی، مشتری گذر زمان را حس نکند .

"<yoastmark

تری دی مپینگ میز رستوران

متخصصین گروه تکنولوژی حامی ( Hami3D ) قادرند تصاویر سه بعدی با طرح های ویژه و متحرکی همراه با نورپردازی و موسیقی هماهنگ در مدت زمان مشخص طراحی و برنامه ریزی کنند .

تری دی مپینگ قابلیت به کارگیری در تالارها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، هتل ها ، باغسرا و … می باشد .

مزایای ویدئو مپینگ رستوران :

  • ایجاد سرگرمی در زمان انتظار مشتری جهت آماده شدن سفارش
  • ارتقاع کیفی نورپردازی محیطی
  • ایجاد مزیت رقابتی در جذب و رضایت مشتری


نمونه کارهای ویدئو مپینگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا