skip to Main Content

گروه تکنولوژی حامی ( با مرکزیت تیم دانش بنیان ) تولید کننده آلبوم های دیجیتال لمسی ( مولتی تاچ ) ، نمایشگر سه بعدی هولوگرام ، فرش هوشمند ، تریدی مپینگ و واقیت افزوده و تبدیل شیشه به نمایشگر می باشد .

نقشهمشهد، خیام جنوبی ۲۲، پلاک ۴۴

تلفن ۰۵۱-۳۷۶۵۵۰۰۱

تلفن۰۹۱۵۵۱۴۰۷۴۶

کیوسک لمسی هتل و مراکز گردشگری

کیوسک لمسی هتل و مراکز گردشگری

کیوسک لمسی که یکی از بهترین ابزارهای هوشمند برای ارائه خدمات به ویژه در اماکن پرتردد مانند هتل که به مسافران عرضه می شود و دخالت نیروی انسانی را به حداقل می رساند. مهم ترین مسائل کاربردی که در یک هتل تاثیرگذار است، کیفیت سرویس و خدماتی است که برای مهمانان هتل ارائه می دهند. 

کیوسک تاچ وسیله ای کارآمد است که نیازهای اطلاعاتی مسافران را برطرف می کند. علاوه برآن امکانی را برای هتل فراهم می کند تا خدمات و امکانات هتل خود را با کیوسک لمسی به مسافران خود معرفی نمایند.                                       

کیوسک لمسی - کیوسک هتل

کیوسک لمسی – کیوسک هتل

 نمایشگر های لمسی هوشمند دارای نرم افزار ساده و قدرتمندی است که به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی می باشد. یکی از پرکاربردترین امکانات کیوسک تاچ، امکان مشاهده مکان های تفریحی و گردشگری شهرها می باشد که مسافران می توانند بصورت گالری عکس، فیلم از آن ها اطلاع پیدا کرده و تاریخچه مربوط به مکان ها را مطالعه نمایند و می توانند موقعیت جغرافیایی مکان مورد نظر خود را بر روی نقشه پیدا کنند.

برنامه‌ی کیوسک لمسی هتل با ترکیبی از معرفی امکانات هتل، ارائه اطلاعات توریستی، شهری و فرودگاهی، ارائه خدمات خودرو و تاکسی، چاپ بلیط مسافر، معرفی مکان های خرید، نمایش منوی رستوران و کافیشاپ و امکانات دیگر با گرافیکی زیبا و متناسب با محیط هتل شما پاسخگوی نیازهای مسافران شما خواهد بود.

گروه تکنولوژی حامی ( Hami3D ) قادر به تولید این نمایشگرها در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری که بدنه دستگاه را متناسب با محیط ( فضا ) داخلی هتل شما را طراحی می کند.

 

"<yoastmark

کاربردهای کیوسک لمسی هتل :

  • نمایش تور مجازی و مکان های تفریحی و گردشگری به صورت گالری عکس و فیلم
  • کیوسک لمسی جهت ارائه نقشه شهر و مسیریابی
  • نمایش منوی رستوران و کافیشاپ در هتل
  • نمایش اطلاعات اتاق ها، سالن ها، و قیمت های آن
  • معرفی مکان های خرید و پاساژها
  • نمایش بلیط های مسافران و اطلاع رسانی لحظه ی پرواز
  • کیوسک لمسی جهت اطلاع رسانی اخبار، رویدادها و آب و هوا
  • نمایش فرم نظرسنجی و انتقاد و پیشنهادات مسافران برای ارائه خدمات بهتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا